حـــــــــرف دل عماد

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

حـــــــــرف دل عماد

 
جهنمی به پا میکند دلم وقتی
 
 آرزویی در ذهن بیاید و تو میان آن نباشی !
 
 
قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم
 
 تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم اليــــــــــــكام
 
فقـــط
 
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻣﻦ ﺑﺎﺵ !!!
 
 ﺍﺯ ﻣﻦ .... ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﯼ .....


بعضی چیزها را " باید " بنویسم

نه برای اینکه همه " بخونن " و بگن " عالیه "
 
برای اینکه " خفه نشم "
 
همــین !


نظرات شما عزیزان:

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت22:52---4 خرداد 1393
کنارت که هســـــــــــــــتم



عمیــــــق تر نفـــــــــس می کشم



هوای با هم بودنمان را می بلعـــــــــــــم



و مبـــــتلا تر می شوم ...



كنارم بمان اگر مي خواهي زنده بمانم♥
پاسخ: چشششششششششششششششششششم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:02---4 خرداد 1393
سلامتی اونایی که براشون مهم نیست عشقشون قشنگترین موجود دنیا باشه! فقط می خوان کسی کنارشون باشه که بشه باهاش قشنگترین دنیا رو ساخت!
پاسخ: لايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:01---4 خرداد 1393
دوست دارم دستم به اونی كه دوستش دارم برسه ... بگیرمش و یه عالمه كتكش بزنم .... یهو وسط كتك زدن _ بزنم زیر گریه و بگم : آخه دیووووونه !!!! دلم واست تنگ میشه ... اینقدر ازم دور نباش ....


پاسخ: اي جوووووووووووونم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت1:00---28 ارديبهشت 1393
خــــــدايـــــا...
آغوشت را امشب به من می دهی ؟
برایِ گفتن!چیزی ندارم
اما برای ِ شنفتن ِ حرفهایِ تو گوش بسیار . .
می شود من بغض کنم
تو بگویی :
مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی . .
می شود من بگویم خدایا ؟
تو بگویی : جانِ دلم . .
می شود بیایی ؟
تــــمــــنــــا می کنم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت0:32---28 ارديبهشت 1393
گاهی انقدر دلم هوایت را میکند ک . . .

شک میکنم به اینکه این دل مال من است یا تو...


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت0:29---28 ارديبهشت 1393
گاهے دلم بے هوا ، هوایت را مے کند . . .

هواے تو ، تویے کہ هیچ وقت هوایم را نداشتے !


amirhossein
ساعت14:13---26 ارديبهشت 1393
هُجومـِ عآشِقـآنـﮧهـآیَـﭞْ رـآ دوسـﭞ







وَ لَمسِ نآزُڪـْ ... اَمّآ مَردآنـﮧےِ سَر اَنگُشتـآنَـﭞْ رـآ ...











ایـטּ بـآر ڪﮧ مَرـآ دیـدے آرـآمـْ تَـر دَر آغوشَـﭞْ بِفـشآرَمـ











مےتَـرسَمـ اَز گَـرمـآےِ تَنـَﭞْ ذوبــْ شَوَمــ











عِشقِ مَـטּ !!











فـآجـعِـﮧاے دَر رـآهـ اَسـﭞْ ،


atefeh
ساعت17:17---21 ارديبهشت 1393
دم از بازی حکـــــــم میزنی ... !


دم از حکــم دل میزنی


پس به زبان " قمــــــــــار " برایت میگویم !

... قمـــار زندگی را به کسی باختم که " تک " " دل " را با " خشـــت " برید


جریمه اش " یک عمر"" حســــرت" شد!


... باخت ِ زیبایی بود!


یاد گرفتم به "دل" ، "دل" نبندم!


یاد گرفتم از روی "دل" حکم نکنم!


"دل" را باید " بُــر" زد


MAHTAB
ساعت13:34---20 ارديبهشت 1393
موفق باشی

MAHTAB
ساعت20:17---18 ارديبهشت 1393
موفق باشی آقا عـــــــــــــــــــماد

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:29---16 ارديبهشت 1393

میگن ادمینارو تو جهنم مجبور میکنن از خودشون پست خنده دار بسازن!

بعد یه فرشته به نام کرماییل میاد زیرش واسشون کامنت میذاره "کـــپـــی".

پاسخ:هههههههههههه 



الیـــ♥ـ ـکا
ساعت4:18---15 ارديبهشت 1393

با تــمــامــ وجودم عاشقتمـــ

من مراقب تو باشم یا تو مراقب من عایا؟؟ عجباااا


پاسخ: خودم مراقبتم زندگيم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:34 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]